Ízesített kávés üdítő a Cafe Frei nyári slágere...de mi is az a sparkling coffee?
2024. június 20. írta: StileDiVita

Ízesített kávés üdítő a Cafe Frei nyári slágere...de mi is az a sparkling coffee?

A hazai piacon egyedülálló újdonsággal lepte meg vásárlóit a Cafe Frei: már országszerte elérhető a kiskereskedelmi üzletekben a Sparkling Coffee ízesített, szénsavas kávés üdítő. Magyarország legnagyobb kávézólánca egyre jelentősebb a retail piacon is, és az egyedi ízvilágú kávék mellett igazán formabontó RTD (ready-to- drink) itallal robbantják be a nyári szezont. Ugyanakkor a horeca-üzletág fejlődése sem torpant meg, a Sparkling Coffee-t legújabb, zászlóshajónak is nevezhető kávézójukban mutatta be Frei Tamás és a Cafe Frei menedzsmentje az Allee Bevásárlóközpont második emeletén.

sparkling_coffee.jpeg

Június 10-én nyitott meg a Cafe Frei Allee új üzlete, miután a kávézó kiköltözött a Libri könyvesboltból egy emelettel feljebb. Itt jóval vagányabb, kényelmesebb és tágasabb környezeteben fogadják a vendégeket, és a pulttermékek mellett hangsúlyos szerepet kap a Shop in Shop polcokon található izgalmas választék. A vállalat célja ugyanis, hogy minél szélesebb kör számára tegye elérhetővé a kávéházi élményt otthonra is.

De mi az a Sparkling Coffee?
Ez a típusú kávéital itthon egyedülállónak számít, világszerte azonban egyre népszerűbb. Hidegcsepegtetéssel készülő kávékivonat az ital alapja, melyhez vizet adva ízesítenek, és szénsavval dúsítanak. A cold brew hidegen csepegtetett folyamatának köszönhetően a savak kevésbé oldódnak ki, ami a forrón készült verzióktól eltérő ízkarakterű, lágyabb, de koffeinben gazdag kávét eredményez. Ezek a hidegen csepegtetett kávéitalok a kávéházakban is egyre népszerűbbek, tonikkal vagy limonádéval felöntve. A Cafe Frei kétféle ízben: mangós és vaníliás verzióban alkotta meg a Sparkling Coffee italokat.

“Mindkét Sparkling Coffee italunk behűtve remek frissítő-üdítő a nyári melegben. Bár picit szénsavas, nem pezseg nagyon, amit én kifejezetten szeretek, mert nekem a szódavíz pezsgése már túlzottan erős. Valódi kávéval készül, hiszen a mi energiaitalunk a kávé, belekortyolva pedig érdekes és karakteres mindkét íz. A kettő közül a vanília áll az én ízlésemhez közelebb, mert jobban érzem benne a kávét, a mangós kimondottan üdítőitalra emlékeztet, bár egyadagnyi cold brew kávé van mindkét termékben. Amikor pedig kinyitjuk, remek az illatuk - hát ilyen a mi két
frissítő, kávés üdítőnk.” – árulta el Frei Tamás, a Cafe Frei társalapítója és társtulajdonosa.

448126374_10221906224923588_8202388723914372540_n.jpg

Kávés pezsgés nemcsak a Z generáció számára
A Sparkling Coffee megjelenésében és ízvilágában is olyan RTD termék, amely alternatívája lehet az energiaitaloknak, az üdítőknek és a tejeskávéknak egyaránt. Cél az is, hogy ezzel az itallal a márka megszólítsa a kávépiacra belépő első fogyasztókat, vagy is a tinédzsereket és a huszonéves korosztályt is. Pezsegj új ritmusban – ez a termék szlogenje, és a Cafe Frei kampánya erről a pezsgésről szól. Számos aktivitás – például a Kolorádón vagy a Sneakerness fesztiválokon való részvétel, nyereményjátékok, DJ-pályázat – erre a célcsoportra fókuszál, de a kávés üdítőt mindenkinek ajánlja a cég, aki nyitott a trendekre és újdonságokra.
Csikósné Méhesfalvi Éva termékfejlesztési vezető elmondása szerint még számos lehetőség rejlik a tejmentes RTD kávéitalok világában. Egzotikus ízvariációk, a kávégyümölcs, mint alapanyag használata, „koktélosítás” és sok egyéb fejlesztési irány van napirenden, de idén elsősorban a fogyasztói visszajelzések kiértékelésével foglalkoznak, és ez alapján dől el a Sparkling Coffee jövője is.
Bendinelli Barbara, a Cafe Frei sales vezetője hozzátette, hogy jelenleg is zajlik a disztribúció kiépítése. A kereskedelmi partnerek érdeklődőek, a hipermarketek és diszkontláncok polcain már elérhető a Sparkling Coffee, többek között az összes Aldi üzlet, a kétszáztíz legnagyobb Spar és Interspar áruház, az Ecofamily és hamarosan az Auchan is állandó választékában tartja a terméket, emellett további diszkonterekben is megvásárolhatjuk időszakos akciók keretében, valamint rövid időn belül már országszerte az OMV kutakon is.

„Igyekszünk olyan közös partneri projektekben gondolkozni akár co-branding, akár márkázott termékkel, hogy hosszú távon tervezhessünk nemzetközi piacokra való belépéssel is. Az elmúlt három évben a Cafe Frei dinamikus növekedésen ment keresztül, nagy az érdeklődés a termékeink iránt a különböző gyártók és kereskedelmi partnerek részéről is." – tette hozzá a cég kereskedelmi vezetője.

sparkling.jpg

(sajtóközlemény alapján)

A bejegyzés trackback címe:

https://stiledivita.blog.hu/api/trackback/id/tr3218432021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása